Українці про новини дізнаються з телевізора 17 грудня 2015

На новини українці в середньому витрачають по одній годині на день, - повідомляє Lviv Media Forum. Лише п’ять відсотків не слідкують за медіа взагалі. Такі висновки були зроблені на основі «Конфлікт у медіа & Медіа в конфлікті» соціологічної агенції ФАМА на замовлення Lviv Media Forum і Школи журналістики УКУ за пітримки посольства Великої Британії в Україні.

Серед інших висновків дослідження, є і те, що й досі основним джерелом новин в Україні залишається телебачення. Щодня інформацію з телеекранів споживають майже 90 відсотків аудиторії. Більше третини українців мають улюблений новинний телересурс. Найпопулярнішою серед українців програмою є новини на «1+1». «ТСН» назвали майже половина опитаних. Понад третина обирають «Подробиці» на каналі «Інтер». Другим за пріоритетністю джерелом новинної інформації є онлайн-медіа. Інтернет-ресурсами цікавляться понад половина опитаних. На новинні сайти українці здебільшого переходять з російських соцмереж «Вконтакте» і «Одноклассники».

 

 

Коментарі