Особливості вітчизняного медіа-ландшафту 11 грудня 2015

Презентація аналітичного звіту «Український медіа-ландшафт - 2015» відбулася 9 грудня 2015 року в приміщенні Посольства Федеративної Республіки Німеччина в Україні. Звіт підготовлений та виданий Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.

Український медіаландшафт – це аналітичний звіт, що фіксує тенденції розвитку медіа у 2014 – 2015 роках. Він містить огляд структур і медіаринку України. Особливі акценти зроблено на медійній діяльності в умовах збройного конфлікту. Для підготовки звіту об’єднали зусилля провідні медіаексперти України - Отар Довженко, Діана Дуцик, Олег Хоменок, Олесь Гоян, віталій Мороз. Редакцію видання здійснював професор Валерій Іванов.

"Цей аналітичний звіт охоплює найтяжчі роки в історії України, - відзначив професор Іванов. - Війна велася не тільки у фізичному просторі. Такі ж запеклі бої йшли в просторі віртуальному. До того ж тут ні про яке перемир’я мови не йшлося".

Ознайомитися із звітом «Український медіа-ландшафт - 2015» можна на сайті Академії української преси або в Інтернет-бібліотеці сайту Комісії з журналістської етики.

 

Коментарі