Подати скаргу
Закрити пошук
29.01.2018

Досвід Німечини щодо захисту дітей від шкідливого контенту

Досвід Німечини щодо захисту дітей від шкідливого контенту

Мовникам Німеччини вигідніше платити за саморегуляцію, ніж мати справу з регулятором, вони не хочуть, щоб в це втручалася держава. 
Саме тому, вони створили FSF (Організація добровільної саморегуляції телебачення Німеччини) ще у 1994 року (нагадаємо, комерційні телеканали у Німеччині з‘явилися тільки 1984 року). 

Організація добровільної саморегуляції телебачення Німеччини FSF не тільки вивчає телевізійні програми, визначає вікові позначки, а й захищає неповнолітніх від телепрограм та аналогічного контенту в інтернеті, який може бути шкідливим. Про це повідомила директорка FSF Клаудія Мікат українській делегації, до якої увійшли члени Комісії з журналістської етики (КЖЕ), комерційних каналів, інтернет-видань, під час зустрічі 25 січня 2018 року в Берліні.

Засновниками FSF стали комерційні телеканали, наразі членами організації є 38 телеканалів. Окрім щорічних внесків, які залежать від частки телеканалів, вони ще й сплачують окремо за експертизу кожної окремої програми, фільму чи серіалу похвилинно (хвилина 5 євро). Річний бюджет FSF становить 1,5 млн євро. 
Нагадаємо, що в Україні в листопаді 2016 року, три найбільші телегрупи («1+1 медіа», StarLightMedia, «Медіа Група Україна»), Суспільний мовник (НСТУ) та об’єднання місцевих і регіональних мовників (Незалежна асоціація телерадіомовників) підписали спільний акт узгодження «Захист дитини, яка зазнала сексуального насильства, при залученні до медіавиробництва». 
Документ відмовилася підписати телегрупа «Інтер», хоча її представники теж брали участь у розробці документа. Не взявши на себе самообмежень, рік потому «Інтер» випустив двосерійне шоу про 12-річну породіллю, порушивши права дитини-учасниці цього шоу, за що отримав від Нацради попередження.

Світлана Остапа спеціально для “Детектор медіа”

Поділитись