Комісія з журналістської етики співпрацює із Конкурсом "Честь професії" 16 June 2020

Конкурс професійної журналістики «Честь професії» цьогоріч співпрацює з Комісією з журналістської етики, адже основними критеріями відбору найкращих журналістських матеріалів є ті самі цінності, професійні та етичні стандарти, які підтримує і просуває КЖЕ. Організатор конкурсу «Честь професії» та учасники Комісії з журналістської етики вирішили об’єднати зусилля, аби перемога у конкурсі була для журналістів ще значимішою і престижнішою, еталоном професійності.

В рамках співпраці учасники комісії проаналізують матеріали фіналістів конкурсу і на їхньому прикладі продемонструють використання етичних стандартів та норм. Результати співпраці будуть опубліковані до кінця червня на сторінці конкурсу.

Голова Комісії з журналістської етики Андрій Куликов вважає, що фіналісти конкурсу «Честь професії» повинні дотримуватися етичних стандартів, тому що вони  не тільки складова загальних професійних стандартів, а й свідчення якості журналістики. «Співпраця з конкурсом професійної журналістики важлива для КЖЕ тому, що ми хочемо бути обізнані з тенденціями у галузі, а конкурс «Честь професії» ці тенденції увиразнює. Люди, які в ньому перемагають, набувають додаткового авторитету, і якщо вони дотримуються етичних стандартів, це сприяє поширенню їх дотримання», - вважає Андрій Куликов.

Цьогоріч дотримання Кодексу етики було одним із основних критеріїв відбору журналістських матеріалів в усіх номінаціях. 

«Долучаючись до «Честі професії», ми прагнемо донести до всіх українських журналістів (і не лише), що стандарти існують, що вони прості й очевидні, що вони універсальні — засновані на загальнолюдських цінностях. При цьому дотримання стандартів не обмежує журналіста, а навпаки — дає йому чіткий, яскраво освітлений шлях, яким слід рухатись у підготовці матеріалу, силу переконливості і моральної правоти, а також право сподіватись на довіру та підтримку аудиторії. На ринку, де медіа конкурують за рейтинг, кліки чи рекламні покази, журналісти та медіапроєкти, які дотримуються стандартів, можуть ситуативно програвати менш перебірливим. Але в об’єктиві професійного експертного журі стає очевидним, хто працює в інтересах суспільства і своєї аудиторії», - вважає Тетяна Лебедєва, почесна голова НАМ та членкиня Комісії журналістської етики.

Нагадуємо, що цього року організатори конкурсу розробили та представили напередодні конкурсу нові критерії. Обов’язковим пунктом кожної номінації є також дотримання етичного кодексу. Організатор конкурсу – Національна асоціація медіа.

Comments